Názov pozície: riaditeľ Kysuckého múzea
Identifikátor výberového konania: VK/ŽSK/15/2024
Názov organizácie: Kysucké múzeum, Moyzesova ul. č. 50, 022 01 Čadca
Pracovná oblasť: verejná správa – oblasť kultúry
Miesto výkonu práce: Kysucké múzeum, Moyzesova ul. č. 50, 022 01 Čadca
Počet obsadzovaných miest: 1
Pracovný pomer: TPP
Druh pracovného úväzku: plný pracovný úväzok
Pracovný čas: 37,5 hodinový pracovný týždeň
Dátum nástupu: od 01.05.2024, príp. dohodou
Platové podmienky: od 1 800 € brutto/mesiac.
Plat bude stanovený v zmysle ustanovení z. č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní
niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v znení
neskorších predpisov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaujímavá a kreatívna práca
- stabilná verejná inštitúcia
Popis činnosti pracovného miesta:
- komplexné riadenie a zodpovednosť za vykonávanie činnosti organizácie,
- zodpovednosť za zveľaďovanie a efektívne a hospodárne nakladanie so zvereným majetkom organizácie.
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA
Stupeň vzdelania: vysokoškolské II. stupňa
Študijný odbor: zameranie na oblasť kultúry a cestovného ruchu výhodou
Požadovaná prax: 5 ročná odborná prax
3 ročná riadiaca prax
Pozícia vhodná pre absolventa: nie
Znalosť štátneho jazyka: vyžaduje sa
Vodičský preukaz: skupiny B
Základné a osobnostné predpoklady:
- manažérske zručnosti a osobnostné predpoklady na výkon funkcie,
- znalosť štátneho jazyka,
- znalosť cudzieho jazyka – vítaná,
- aktívna práca s PC a inými bežne používanými komunikačnými technológiami,
- bezúhonnosť (preukazuje sa čestným vyhlásením o bezúhonnosti),
- zdravotná spôsobilosť na prácu.
Ďalšie požiadavky:
- odbornosť – znalosť príslušnej legislatívy (napr. Zákon č. 206/2009 Z. z. o múzeách a o galériách a o ochrane predmetov kultúrnej hodnoty, Zákon č. 207/2009 Z. z. o podmienkach vývozu a dovozu predmetu kultúrnej hodnoty, Zákon č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu, Zákon č. 126/2015 Z. z. o knižniciach a pod.),
- znalosť ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (napr.: Zákon č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov, Zákonník práce č. 311/2001 Z. z., Zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy, Zákon č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, Zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme a Zákon č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a pod.).
Podmienky zaradenia uchádzača do výberového konania:
- splnenie stanovených kvalifikačných predpokladov a ostatných požiadaviek v zmysle inzerátu,
- doručenie požadovaných dokumentov do termínu uzávierky.
Zoznam požadovaných dokumentov:
- žiadosť o zaradenie do výberového konania,
- motivačný list,
- štruktúrovaný profesijný životopis,
- kópia dokladu o ukončení vysokoškolského štúdia,
- čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise,
- projekt so zameraním na víziu smerovania organizácie, rozvoja a skvalitnenia kultúrnej ponuky a služieb s dôrazom na efektívnu hospodárnosť a finančnú udržateľnosť organizácie na najbližších 5 rokov.
Projekt sa predkladá v písomnej forme v rozsahu spravidla 4-6 normostrán.
Požadovaná štruktúra projektu po formálnej stránke:
- úvod,
- zameranie projektu,
- analýza súčasného stavu organizácie s použitím, napr. SWOT analýzy (silné stránky, slabé stránky, príležitosti, ohrozenia),
- východiská projektu na základe analýzy a strategických dokumentov ŽSK, prípadne iných dokumentov súvisiacich s danou oblasťou,
- ciele projektu,
- akčný plán realizácie projektu s návrhom aktivít, časového harmonogramu, zdrojov financovania, príp. náhradných riešení,
- spôsob hodnotenia plnenia projektu ako celku a po jednotlivých etapách, resp. častiach,
- očakávaný prínos po realizácií projektu,
- záver.
Projekt po obsahovej stránke musí byť zrozumiteľný, vecný a realizovateľný.
INFORMÁCIE O OBSADZOVANOM MIESTE
Dátum vyhlásenia výberového konania: 27. 02. 2024
Termín na podanie žiadosti s ostatnými požadovanými dokumentmi: do 20. 03. 2024
Spôsob podania žiadosti s ostatnými požadovanými dokumentmi:
poštou na adresu (prípadne osobne do podateľne Úradu ŽSK): Úrad ŽSK, Komenského 48, 011 09 Žilina s označením obálky „výberové konanie – riaditeľ – Kysucké múzeum“, pričom rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke,
alebo
formou elektronickej schránky – podľa z. č. 305//2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej „zákon o e-Governmente“).
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Úrad ŽSK, Komenského 48, 011 09 Žilina
Spôsob vykonania výberového konania: písomná forma osobnostného dotazníka, písomné overenie odborných znalostí, osobný pohovor, verejné vypočutie uchádzača.
Kontaktná osoba: p. Mária Pečená, t. č. 041/5032 422, e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
S osobnými údajmi, ktoré budú obsahovať doručené dokumenty od uchádzačov bude zamestnávateľ nakladať v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.